Jaarverslag Mazars Group 2014 – 2015: Creating Shared Value

2014 en 2015 was een bijzonder jaar voor Mazars. De groei van 15,9% en een omzet van € 1,25 miljard is een mooie weerspiegeling van de robuustheid en flexibiliteit van Mazars in deze snel veranderende omgeving. Daarnaast viert Mazars Group de 20e verjaardag van de internationale geïntegreerde partnership: een uniek model waarmee Mazars op wereldwijd niveau een uitdagende speler is geworden op het gebied van audit & assurance, accounting & advies, belastingadvies en juridische dienstverlening.

Het jaarverslag van Mazars Group, opgebouwd uit het concept ‘Shared Value’, bevat zowel de geconsolideerde jaarrekening als het ‘Yearbook 2015’. In dit boek worden de principes die wij naleven en de manier waarop wij invulling geven aan onze rol in de maatschappij uiteengezet. Oftewel, de manier waarop wij waarde creëren.

Het jaarverslag is voor ons een manier om aan te geven waar wij staan en welke ontwikkelingen wij hebben doorgemaakt. Maar bovenal is het jaarverslag een waardevolle reflectie op ons vak en de maatschappij. Daarom heeft Mazars Group het Yearbook 2015 ontwikkeld. Een jaarboek dat niet alleen inzicht geeft in de financiële resultaten van Mazars, maar ook in onze strategie, de succesverhalen én de vrouwen en mannen die Mazars maken tot wat het nu is.

Klik hier voor het Yearbook 2014-2015 van Mazars Group.

Creating Shared Value

Mazars Group Yearbook 2014-2015