Van kennis naar kansen

Ondernemen vraagt om kennis en ideeën. Het gaat erom dat je je linker- en rechterhersenhelft gebruikt. Bij Mazars werken accountants en belastingadviseurs die niet alleen analyseren en structureren maar ook inspireren. Dat je analyseert én kansen creëert, dat is wat Mazars onderscheidt.

Inzicht en creativiteit gaan hand in hand. We controleren én creëren. We blikken niet alleen terug, maar kijken ook vooruit. Die combinatie van kennis en inventiviteit is wat onze klanten/ondernemers waardevol vinden.

Mazars. Verandert kennis in kansen

 

Benieuwd hoe Mazars inzicht en creativiteit combineert?

Meer informatie? Neem vrijblijvend contact op

 
Een voorbeeld hoe we voor u kennis in kansen veranderen: op basis van de cijfers van de afgelopen jaren kunnen we voor u een jaarrekening van de toekomst maken. Daarmee bekijken we met u hoe uw bedrijf er voor staat over 5 jaar - voor het geval u de huidige koers ongewijzigd laat, maar.. door wat wijzigingen aan te brengen kunnen we ook verkennen hoe uw rendement verhoogd kan worden.

Laat u hier alvast inspireren:

 

Radio en TV

De campagne van Mazars was van 3 t/m 14 maart weer te zien rond Paul en Witteman bij de STER op Nederland 1 en was te horen op Business News Radio (BNR) en Radio 1 van 10 t/m 21 maart en 7 t/m 17 april. Bekijk hier de collega's uit de radiospotjes en het exacte uitzendschema. Neem hierboven een kijkje achter de schermen met de Making Of...

 

Lees meer over de aanpak van Mazars >

Word lid van onze nieuwsbrief

 

Campagnebeelden:

 

  • Inspireren en Analyseren
  • Creëren en Controleren
  • Innoveren en Waarderen
  • Transformeren en Structureren
  • Inspireren en Analyseren
  • Creëren en Controleren
  • Innoveren en Waarderen
  • Transformeren en Structureren

 

Share