Wereldwijd E-commerce Onderzoek 2018

De e-commerce heeft door de digitaliseringshausse een aanzienlijke impuls als mondiaal marktinstrument gekregen. Mazars kan u helpen de zakelijke oplossingen met het oog op de nieuwe e-commerceuitdagingen te ontdekken.

Samen met de Ecommerce Foundation publiceert Mazars een reeks onderzoeken en belangrijke overwegingen en aandachtspunten met betrekking tot de trends, uitdagingen en mogelijkheden als gevolg van de snelle ontwikkeling van de e-commerce. In de loop van het jaar vullen wij dit aan met nationale verslagen, regionale onderzoeken en studies van de wereldmarkt. 

Ontdek de meerwaarde van onze nationale, regionale en mondiale studies over e-commerce

De specialisten van Mazars zijn op mondiaal niveau actief en kunnen u voorzien van ideeën en instrumenten om optimaal van dit nieuwe ecosysteem te profiteren. Wij stellen oplossingen voor om op de meest recente trends en uitdagingen op e-commercegebied in te spelen. Onze experts zijn niet alleen gespecialiseerd in onderwerpen als 'fiscaal en juridisch', 'ethiek en compliance', 'logistiek en voetafdruk', 'digitalisering en technologie', maar ook in 'bedrijfsmodellen en klantervaringen'. Allemaal aspecten die door de opkomst van de e-commerce een snelle ontwikkeling doormaken.

Verken samen met onze experts thema's als 'ethiek en compliance' en 'logistiek en footprint'

Op onze nieuwe microsite www.ecommerce.mazars.com  kunt u landen, thema’s en standpunten vergelijken. Ontdek hoe uw onderneming van de e-commerce kan profiteren, vergroot uw inzicht in de risico's en mogelijkheden en creëer oplossingen voor de grootste uitdagingen van morgen.

Global Ecommerce study button.png

Lees meer over onze eerste reeks nationale verslagen en maak kennis met onze experts op onze nieuwe microsite!

  • Nederland
  • Zwitserland
  • Verenigd Koninkrijk
  • Spanje
  • Italië
  • Europa (verschijnt binnenkort)

en nog veel meer … blijf op de hoogte via: www.ecommerce.mazars.com .

Bekijk ook

Global Ecommerce Study 2017

Wereldwijd E-commerce Onderzoek 2017

Digitalisatie verandert de manier waarop retailers goederen en diensten verkopen, maar ook de manier waarop klanten ze aankopen: dit schept een groot aantal kansen en nieuwe risico's.