Mazars versterkt partnerteam Audit & assurance

5 november 2020 – Nathalie Habers is per 1 november 2020 toegetreden als partner bij Mazars Accountants en Adviseurs. Met deze uitbreiding wordt de Audit & assurance praktijk verder versterkt.

Over Nathalie Habers (1977)

Na het afronden van haar studie bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit is Habers aan de slag gegaan bij  Big4 kantoren waar ze is doorgegroeid naar Director in de Audit en assurance praktijk. In die tijd heeft zij haar post-doctorale opleiding Accountancy aan de Vrije Universiteit Amsterdam afgerond. Bij PwC was ze als Director verantwoordelijk voor klanten in de (middel) groot zakelijk internationale markt (Verenigde Staten) met een focus op Sox (ontwerp en implementatie van interne controlemaatregelen), US GAAP, Dutch GAAP en IFRS. Haar klanten zaten in het (bio)tech segment en in retail & consumer. Habers heeft ruime ervaring met beursgenoteerde ondernemingen alsmede scale‑ups.

Habers is een ambitieuze persoonlijkheid die altijd het beste uit haar team wil halen. Het samenwerken met zowel het team als de klant om de audit succesvol te laten verlopen is waar zij energie van krijgt. Voor haar klanten is zij naast accountant ook klankbord. Haar ruime ervaring in de tech sector kan ze inzetten voor ondernemingen die aan snelle veranderingen onderhevig zijn en hun financieel management naar het volgende niveau willen brengen. Haar ruime ervaring met US GAAP, Dutch GAAP en IFRS is een waardevolle aanvulling voor onze Audit & assurance praktijk.

Naast haar rol als accountant heeft ze ervaring met het opzetten van HR-strategieën en de uitvoering daarvan.

Over Mazars

Mazars is een internationale geïntegreerde accountants- en adviesorganisatie. Wij nemen verantwoordelijkheid voor het vormgeven van een duurzame sector en willen bijdragen aan het creëren van een economische basis voor een eerlijke en welvarende wereld. Mazars opereert als een wereldwijde partnership met een geïntegreerd team van professionals op het gebied van audit, accountancy, tax en consultancy. Kwaliteit binnen ethische en wettelijke kaders is wat u van ons mag verwachten. Vertrouwen in ons oordeel is de reden dat wij bestaan. Met diepgaande kennis van regels en gedegen inzicht in de markt ondersteunen wij onze klanten en dragen wij bij aan de maatschappij.

Mazars in Nederland is onderdeel van de Mazars Groep. Mazars Groep heeft 40.400 professionals die klanten over de hele wereld van dienst zijn: 24.400 professionals in meer dan 90 landen binnen de geïntegreerde Mazars partnership, en 16.000 professionals via de Mazars North America Alliance.