Welcome to our brand identity

Ons merk is meer dan een logo. Het weerspiegelt wie we zijn, wat we doen, hoe we handelen, hoe we onze klanten helpen, samenwerken en onze rol in het publiek belang vervullen. Het is hoe we ons onderscheiden. Welkom bij het Mazars merk.

Waarom een vernieuwde positionering?

Mazars opereert wereldwijd al meer dan 75 jaar als één geïntegreerd team op basis van deze vier grondbeginselen:

  1. Wij nemen onze verantwoordelijkheid als het gaat om onze rol in de maatschappij en dragen bij aan het creëren van een economische basis voor een eerlijke en welvarende wereld. 
  2. Wij leveren toegevoegde waarde door de inzet van teams die toonaangevende kwaliteit leveren, het vermogen naar klanten te luisteren en oplossingen te bieden die zijn afgestemd op hun behoeften.
  3. Wij onderscheiden ons in de sector; we opereren als een internationale, geïntegreerde partnership, waardoor we consistentie, flexibiliteit en stabiliteit bieden aan onze klanten.
  4. We hebben een langetermijnvisie en geven onze kennis en eigenheid door aan nieuwe generaties.

We hebben een lange weg afgelegd sinds Robert Mazars in 1945 zijn accountantskantoor oprichtte in Rouen, Frankrijk. We zijn de afgelopen tien jaar in omvang verdubbeld en zijn uitgegroeid tot een internationale organisatie die actief is in meer dan 90 landen. De diversiteit van onze diensten, klanten en Mazarianen is meer dan evenredig meegegroeid. De verwachtingen van de maatschappij waar het gaat om onze sector zijn ook veranderd, wat nieuwe uitdagingen en kansen voor ons en onze klanten met zich meebrengt en aanzet om te innoveren.

Dit is het moment invulling te geven aan deze veranderingen en de belofte die we doen aan onze klanten, mensen en het publiek belang opnieuw te formuleren. 

Deze vernieuwde positionering vertelt het verhaal van de organisatie die wij zijn geworden en in de toekomst willen zijn.

Wie we zijn en wat we doen

Mazars is een internationale audit, accountancy, tax en consultancy organisatie. We opereren als een unieke en geïntegreerde partnership en werken als één team om diensten op maat te leveren. Wij helpen onze mensen en klanten door te begrijpen en te respecteren wie ze zijn en hoe ze werken, en onze aanpak daarop aan te passen.

We zijn er trots op dat we onze mensen en klanten helpen om het beste uit zichzelf te halen en kansen te benutten. We zijn op ons best als we onze expertise, flexibiliteit en kennis combineren om antwoorden en oplossingen te bieden die aansluiten bij behoeften van onze stakeholders.

Dit is onze merkbelofte: we zijn de juiste organisatie voor onze mensen, klanten, de sector en voor de samenleving als geheel.

Onze visual identity

Ons nieuwe logo is een zelfverzekerd, ingetogen woordmerk, zonder symbolen en slogan. Puur en tijdloos qua design, het is uniek Mazars. De kleine letters staan symbool voor onze laagdrempeligheid en de mix van hoeken en rondingen staat symbool voor onze aanpak waarbij we de balans houden tussen mens en technologie.

Onze visuele uitstraling laat zien wie we zijn en hoe we werken; het visualiseert de belofte dat we de juiste organisatie zijn voor onze stakeholders. Een organisatie die kwaliteit, duidelijkheid en een ander perspectief biedt.